Levering/frakt

Vi har fri fakt på alle ordre over 1 000,-. Handler du for mindre enn dette har vi gjort det enkelt og satt en fast pris på 99,-. Våre pakker blir sendt med posten/bring sin klimanøytrale servicepakke, disse sendingene er sporbare og blir levert til ditt nærmeste postkontror. Normalt har du varene på postkontoret 3-7 virkedager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes. 

Du har to ukers frist til å hente pakken på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert 500,- for frakt og administrasjonskostnader. 

Du har også muligheten til å hente pakken selv i vår butikk på Åmot, dette er selvfølgelig gratis uansett hvor mye du handler for. Pakken er da klar for henting når du har mottatt mail.

Retur

I følge loven har du 14 dagers angrerett ifra du mottar varen, det er viktig at du informerer oss før 14 dager har gått. 
 
Undertøy byttes ikke hvis forseilingen er brutt.
 
Varen må returneres i samme tilstand som den ble levert. Brukte varer byttes ikke. 
 
Retur betales av kunden. 
 
Varer som skal sendes i retur skal sendes til 

Herrespesialisten AS
Lilleåsgata 2 
3340 Åmot
 
Reklamasjon

Hvis det uheldigvis skulle være en feil/mangel ved en vare du har kjøpt av oss, har du som kunde 2 års reklamasjonsrett ifra du mottok varen.  Er en vare brukt unormalt mye eller til uegent bruk vil ikke retten til reklamasjon gjelde. Hvis du har fått en vare du mener det er en feil/mangel ved må du sende oss en mail av det til nettbutikk@herrespesialisten.no, gjerne med bilde. Ved en godkjent reklamasjon dekker vi fraktkostadene